რეფლექსია

ტრენინგის 1დღე. 23.08 2018 წელი.
მე დღეს ტრენინგზე გავეცანი პროექტზე დაფუძნებულ სწავლებას.სევქმენი პორტფოლიო.  ბლოგზე მუშაობასა და მის ვიზუალურ გაფორმებას,დიზაინს.შევისწავლე ახალი ჩანაწერების გაკეთება,ბლოგზე თანმიმდევრობის დაწყობა.დღევანდელი ტრენინგი საინტერესო იყო ჩემთვის.დატვირტული და პროდუქტიული .
შევძელი ჩემი ბლოგის გახსნა და ჩატვირტული მასალების  ნახვა.დღეს მხოლოდ 1 მოდულის  ორი აქტივობა გავიარეთ.



ტრენინგის 2 დღე 25.07.2018/
მე დღეს ამოვწურე 1 მოდული.გავეცანით ერთმანეთთის თემებს,განვიხილეთ თემის შინაარსი .  ვისწავლეთ პუბლიკაციის შექმნა სხვადასხვა ფორმით.გავეცანით პროექტის მახასიათებლის ჩეკლისტს.საინტერესო იყო ბუკლეტზე მუშაობა,ფონისადა ფერების შერჩევა,,დღევანდელი დღე საინტერესო იკო ჩემტვის.




ტრენინგის 3 დღე 27.07.2018
დღევანდელი დღე მეტად დატვირთული და საინტერესო აღმოჩნდა.დღეს გავეცანიტ 2 მოდულს,კონკრეტულად21 - ე საუკუნისუნარჩვევებიდან ავარჩიეთ 3 უნარჩვევა .

     შემოქმედებითი იდეების პრაქტიკული გამოცდა ინოვაციურ სფეროში, მასში ეფექტური და რეალური წვლილის შესატანად.
                   
      ინფორმაციაზე წვდომისა და მისი გამოყენების ეთიკური და სამართლებრივი საკითხების საფუძვლიანი ცოდნა. 
          
      კულტურული განსხვავებების გათვალისწინება და სხვადასხვა პერსპექტივის გამოყენება შემოქმედებითობისა და მუშაობის ხარისხის ამაღლების მიზნით.
გავეცანით საკვანძო კითხვებს და მივუსადაგე ჩემს მიერ არჩეულ პროექტს.



ტრენინგის 4  დღე  30.07.2018
დრევანდელი დრე ძალიან დატვირთული და საინტერესო იყო, შევისწავლეთ ბლოგზე შეტანა პროექტის ბუკლეტის .დრაივზე ვტვირთავთ თავდაპირველად და ლინკით გადაგვაქვს  ბლოგზე.გავეცანით შეფასების სტრატეგიებს, გზამკვლევით  მოვიძიეთ შეფასების სხვადასხვა მეთოდის განვითარებისა და გამოყენებისათვის შეფასების სტრატეგიები.ვიმსჯელეთყველა სტრატეგიაზე  ცალ-ცალკე,განვიხილეთ  მოსწავლეების წინარე ცოდნის საჭიროებების დადგენა,და  შევიტანეთ სტრატეგიები გეგმაში.


ტრენინგის 5 დღე 1. 08. 2018
დღევანდელი დღე ძალიან გადატვირთული იყო.სტანდარტებისა და მიზნების რუ სახელმძღვანელოდან გადავიტანეთ  კურსის  რესურსებში,შემდეგ სახელმძღვანელოდან გავხსენით მიმართულების მიმცემი  საკვანძო საკითხების რუბრიკა და  შესაბამისად ჩვენი თემისა , ისიც გადავიტანეთ კურსის რესურსებში. სახელმძღვანელოდან გავხსენით პორტფოლიოს შეფასების რუბრიკა და გადავიტანეთ შეფასების  საქაღალდეში.გავეცანით პრეზენტაციის ნიმუშებს,და დავიწყეთ  ჩვენი პრეზენტაციის აწყობა, გავხსენით powerpoint- ი  და დავიწყე პროექტის შექმნა. 
გადავედით 3 მოდულზე.,,საავტორო უფლეებები'',ბლოგზე დიზაინის შეცვლა,ბლოგზე ატვირთვით დავასრულეთ დღევანდელი დღე.



ტრენინგის 6 დღე 3.  08. 2018.
გადავედიტ მე-4 -ე მოდულზე.,,სასწავლო ნიმუშების შექმნა''.გავხსენით სახელმძღვანელო და რესურსების  ნიმუშები  დავათვალიერეთ.ჩვენი  ტემიდან გამომდინარე დავიწყეთ გაზეთის შექმნა.გაზეთი ჩვენი გეგმის სტანდარტების მიხედვით  დავაპროექტეთ.  გამზადებული გაზეთი  გადავიტანოთ  მოსწავლის ნიმუშებში.ისევ გავიხსენეთ  ბლოგზე ატვირთვა და   ავტვირთეთ  პროექტის პრეზენტაციაც და მოსწავლის გაზეთიც.
ვიმუშავეთ   გეგმაში პროექტის  მიზანზე.


ტრენინგის 8 დღე 8.08.2018.
გავიხსენეთ ჩეკლისტის მნიშვნელობა,ვისაუბრეთ როგორ მოვახდინოთ მოსწავლეთა დიფერენცირება და დახმარება(ფასილიტარება),პროექტის  შეფასებისას ყურადღება მივაქციეთ  შეფასების ჩეკლისტს,გავეცანით ნიმუშებს. შევქმენით ჩვენს პროექტზე მორგებული ჩეკლისტი,რუბრიკა.
განვიხილეთ მე-6-ე მოდული,დიფერენცირება.


ტრენინგის   შეჯამება 10.08.2018.
დღევანდელი დღე იყო მთელი ტრენინგების ანალიზი,ჩვენი საქაღალდე გადავიტანეთ ბლოგზე, და მოვისმინეთ პეზენტაციები კოლეგების.
ყველა დღე საინტერესო იყო .განვამტკიცე ვორდში მუშაობა, გეგმაზე მუშაობა, საინტერესო იყო  ელექტრონული სახელმძღვანელოში მუშაობა.ვეცდები   დავგეგმო რამოდენიმე პროექტი,რაც საინტერესო იქნება  მოსწავლეებისათვის. 
დიდი მადლობა საინტერესო ტრენინგისთვიას.

No comments:

Post a Comment

პორტფოლიო

ვენის კლასიკოსები